lördag 30 maj 2015

Linslusen

Att "vara hund" för mig innebär att jag skall va fullständigt trygg med vad min hund tänker ta sig för.......
Ibland är det lite svårt.....särskilt som min hund är en LINSLUS!
Igår vandrade vi ner till Bönhamn efter Världsarvsleden.
Rastade, som vanligt, på klipprna mellan Bräcksand och Bönhamn. Molly lägger sig på klippans yttersta kant.... 30 meter stuprätt ner till havsstranden.
Fin bild....med Högbonden i bakgrunden...... finfint väder!
Jag tar några bilder av den bedårande utsikten....... alltid lika bedårande!

......men hon tror inte  att det räcker; att ligga och se cool ut, för att tävla med Högbondsutsikten!
.
.....så hon sätter igång!
  Världens gymnastikprogram!.....10 centimeter från klippkanten!


Så sätter hon sig upp..... som om ingenting har hänt.

"Nu låg väl Högbonden i lä, Husse?"





1 kommentar:

  1. Och du hade is i magen nog att stå kvar och fotografera när hunden levde rövare på ravinens brant? Puh! Det skulle inte jag ha haft...

    SvaraRadera